Regulament și program preselecție clasa S300 / CFMOTO
Dacă v-ați înscris online până pe 2 aprilie inclusiv sau, anterior, prin e-mail, sunteți eligibili pentru preselecție. Aceasta a fost amânată din cauza prognozei meteo nefavorabile pentru 22-23 aprilie, la MotorPark România (Adâncata, Ialomița), începând cu ora 8:30.
Pot participa doar cei care s-au înscris anterior online și au primit mesajul de confirmare (via SMS sau e-mail).
Pentru a participa, trebuie să aveți și să purtați echipament complet de moto (cască integrală, geacă și pantaloni cu protecții, mănuși și cizme/ghete). Echipamentul nu trebuie neapărat să fie de piele, dar trebuie să fie omologat de moto, cu protecții la umeri, coate, spate, genunchi, glezne.
Sunt eligibili doar cei care știu să meargă pe motocicletă la nivel de bază. O eventuală confirmare a acestei abilități ar fi permisul de categorie A/A2/A1, dar existența permisului în sine nu este o condiție eliminatorie.
Participanții sunt așteptați pe 22 aprilie, la 8:30, la circuitul MotorPark România, lângă Adâncata, în Ialomița. Minorii trebuie să fie însoțiți de cel puțin un părinte sau să aibă declarație notarială semnată de părinți, prin care aceștia își dau acordul pentru ca minorul să practice sportul motociclism-viteză în datele respective. Participanții trebuie să aibă un act de identitate, permisul de conducere A/A1/A2, dacă acesta există.
Inițial, participanții vor completa un formular, apoi vor trece printr-un test teoretic scurt și simplu. Va urma o probă fizică, apoi o probă practică, pe motocicletă. Niciuna dintre probe nu este eliminatorie în sine, acestea servind doar pentru ca organizatorii și șefii de echipe din MotoRC să poată evalua abilitățile și potențialul participanților. O singură instanță este eliminatorie, și anume căzătura cu motocicleta. Nu se caută viteza pură (nu va exista nicio probă în acest sens), palmaresul în competiții sau un nivel foarte ridicat de curaj/risc. Participanții vor fi evaluați în mare parte subiectiv de către șefii de echipe și reprezentanții organizatorilor, în primul rând din perspectiva potențialului pe care îl au pentru a deveni piloți, pe termen mediu/lung. Aici intră în calcul elemente precum vârsta, controlul motocicletei, disciplina, condiția fizică și personalitatea/atitudinea.
Pentru că numărul doritorilor este mare față de locurile disponibile, am pregătit câteva surprize pentru a-i “consola” pe cei care nu vor fi selectați.
19 Comments